Witam serdecznie w moim małym świecie.

Zapraszam, zaglądajcie, czytajcie i komentujcie, będzie mi miło gościć Was tutaj.

poniedziałek, 5 maja 2014

5. Macerata mistrzem Włoch

Wczoraj odbył się czwarty i jak się okazało ostatni mecz o mistrzostwo włoskiej Serie A pomiędzy Lube Banca Macerata i Sir Safety Perugia. Niestety nie udało mi się obejrzeć tego meczu, ponieważ w żadnej telewizji, do której mam dostęp nie było transmisji. Wynik meczu wskazuje na to, że mecz był ciekawy i zacięty, zwłaszcza ostatni set, który zakończył się wynikiem 35-33 dla Maceraty. Mecz zakończył się wynikiem 3-1 dla Maceraty (22-25, 25-22, 25-21, 35-33), a całą rywalizację w finale Macerata wygrała 3-1. Wynik cieszy, zwłaszcza ze względu na Bartka Kurka, który jak wynika ze statystyk oraz z tego co mogłam zaobserwować oglądając dwa mecze, jest w całkiem dobrej formie. Oby ta forma oraz pewność siebie wynikająca z gry w jednej z najlepszych lig świata i wywalczenia w niej wraz z zespołem mistrzostwa, przełożyła się na grę w reprezentacji.

Tak cieszył się zespół Maceraty ze zdobytego scudetto:



4 komentarze:

  1. Kompletnie nie mam pojęcia o czym piszesz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siatkówka to jedna z moich pasji (nie wiem,czy nie największa), więc być może z czasem moje posty staną się bardziej zrozumiałe :)

      Usuń
    2. Nie lubię sportu, nie oglądam - jak zresztą każdy w naszej rodzinie - stąd moje niezrozumienie tematu :)

      Usuń
    3. Cóż... :) Najwyżej będziesz omijać sportowe posty, bo pewnie trochę ich będzie. :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)
Mam jednak prośbę, jeżeli komentujesz jako anonimowy użytkownik to podpisz proszę swój komentarz :)