Witam serdecznie w moim małym świecie.

Zapraszam, zaglądajcie, czytajcie i komentujcie, będzie mi miło gościć Was tutaj.

piątek, 1 stycznia 2016

189. Hafciarskie plany na 2016

Zaczyna się kolejny rok, więc postaram się opowiedzieć Wam, jak chciałabym aby wyglądało w tym roku moje haftowanie. Nie będą to klasyczne plany typu to chcę skończyć, a tamto zacząć, u mnie się tego typu plany nie sprawdzają. Co do kończenia zaczętych obrazów, wiem jedno - do 31 marca chcę skończyć mojego tajnego kolosa i w zasadzie to jedyny ścisły plan na przyszły rok. 
Co do innych haftów będzie to wyglądało tak:
Legolasowi będę poświęcać każdy piątkowy wieczór:
Sobotnie wieczory natomiast będę spędzać nad Oknem z widokiem:
Nawet nie myślę, że któryś z tych obrazów skończę w przyszłym roku :)
Niedzielne poranki poświęcę na wzory Veronique Enginger, na początek będzie to paryżanka:
gdy ją skończę, mam zamiar popełnić wreszcie irysa z kolekcji zielnikowej:
Po nim jeśli czas pozwoli wrócę do paryżanek, choć szczerze wątpię aby to było możliwe.
W związku z tym, że w koszu czekają na dokończenie rozety, więc będę starała się skończyć je w niedzielne wieczory:
Gdzieś tam po głowie chodziło mi, żeby po ich skończeniu zastąpić je innym samplerem, ale uznałam, że w przyszłym roku zacznę tylko jeden haft, ale o nim za chwilkę.
Weekend został zaplanowany, w pozostałe dni tygodnia będę wyszywać najpierw mojego tajnego kolosa, a po nim wróci na ramę obraz konia:
Gdyby jakimś cudem udało mi się skończyć ten haft to w kolejce czeka Złoty las, ale nie wróżę mu aby się doczekał:
Haft, który chcę zacząć w przyszłym roku to oczywiście Stitch in time, kiedy go skończę tego nie wie nikt, ale ciągle powtarzam, że liczy się przyjemność haftowania, ukończenie haftu to tylko skutek uboczny :)
Oczywiście wszystkie te plany, systemy haftowania mogą zostać wywrócone do góry nogami z przyczyn dzisiaj nie do przewidzenia, ale o tym opowiem Wam za rok :)
Wszystkim życzę aby w tym Nowym Roku potrafili znaleźć czas na przyjemności.

34 komentarze:

  1. Super plany:)
    Życzę ich spełnienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne hafty masz w planach. Trzymam kciuki za ich realizację. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe plany, życzę przyjemnego wyszywania !

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę aby te plany się nie zmieniły, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wytrwałości w realizacji planów i ich spełnienia! Wspaniałego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Plany masz imponujące i będę Ci kibicować:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zobaczymy co z nich zostanie na koniec roku ;)

      Usuń
  7. Super plany!!! powodzenia w ich realizacji!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za realizację planów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki za realizacje planow! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wytrwałości w dążeniu do celu

    OdpowiedzUsuń
  11. Ambitnie wchodzisz w Nowy Rok, dlatego życzę Tobie dużo weny twórczej i czasu, aby zrealizować to co zaplanowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czytać o planach na kolejny rok. Planowanie też uwielbiam. I już cieszę się na piątki z Legolasem :)

    Nowy Rok to okazja do spełnienia swoich planów, to szansa na realizację marzeń. Życzę więc, byście mogli wykorzystać je wszystkie.

    Niech każdy dzień nowego roku będzie piękny i słoneczny. Niech uśmiech i dobre samopoczucie nie opuszczają Was nigdy.Tak samo jak osoby, które znaczą dla Was wiele.

    Niech będzie to dobry czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę na piątki z Legolasem, mam nadzieję, że będą one naprawdę systematyczne :)

      Usuń
  13. Imponujące plany! Również będę kibicować, tym bardziej, że każdy z tych obrazów mnie zachwyca. Za złoty las zabrałabym się już - w tej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  14. Konik! :)

    Aga O.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wytrwałości i powodzenia!!Ten ostatni normalnie zapiera dech..ale dla mnie to na razie niemożliwe..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ASIT jest rzeczywiście piękny, ale nie wiem czy zacznę w tym roku.

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)
Mam jednak prośbę, jeżeli komentujesz jako anonimowy użytkownik to podpisz proszę swój komentarz :)