Witam serdecznie w moim małym świecie.

Zapraszam, zaglądajcie, czytajcie i komentujcie, będzie mi miło gościć Was tutaj.

niedziela, 14 czerwca 2015

153. Sal u Tess (1)

Zgodnie z założeniami zabawy zaczęłam 10 czerwca. Ale zanim postawiłam pierwsze xxx musiałam zrobić zakupy, oto one:
Igły, mulina, pudełko, plastikowe bobinki, nowa rama (którą na zdjęciu kiepsko widać) i kanwa :)
Będę wyszywać na tkaninie Halbi 25 ct, jest to bawełna z lnem. Zazwyczaj wyszywam na Luganie, ale dostępne kawałki były za małe na ten obraz, więc próbuję czegoś nowego. A tu już kanwa naciągnięta na ramę, można zaczynać :)
Wyszywam oczywiście metodą parkowania skosami, a tu już pierwsze xxx:
Muszę się przyzwyczaić do tego materiału, ponieważ nie ma tak równego splotu jak Lugana i musi być dobrze naciągnięty, ale wyszywa się przyjemnie. Trochę danych samego haftu - wymiary to 625 na 403 xxx, co daje łącznie 251.875 xxx, na zdjęciu wyżej jest dokładnie pierwsze 320 xxx :) Być może w najbliższej pięciolatce skończę, ale przecież "nie o to chodzi by złapać króliczka, ale by gonić go". :)

28 komentarzy:

  1. Ale będzie wspaniały obraz, będę śledzić postępy i podziwiać :) Widać, że obraz jest bardzo drogi w realizacji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma 90 kolorów i akurat tak się złożyło, że wielu nie miałam :)

      Usuń
  2. Super! Ja jeszcze przed kupnem materiału... zacznę później :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie zaczyna się nowe hafty, ten zapowiada się super. Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze,"chwilę" muszę poczekać z jego rozpoczęciem.Z niecierpliwością Was podglądam w tym projekcie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. noooooo zapowiada się nieźle i ta tkanina, oj ale Ty odważna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię wyszywać na drobnej kanwie, ta jest trochę trudniejsza niż Lugana, ale daję radę :)

      Usuń
  6. Ładny będzie:) Ja zapisałam się dzisiaj na sal makowy dworek na facebook`u:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super że już zaczęłaś. Ja sie dopiero przymierzam do wydrukowania choć kilku pierwszych kartek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka zorganizowana :) Zakupy zawsze są tym co tygryski lubią najbardziej ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz ramę na taki wielki obraz, czy ten materiał gdzieś się tam schował? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schował się :) a raczej jest podpięty, żeby nie przeszkadzał, bo ramę trzymam w ręku.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Bardzo pierwsze, ale kiedyś przyjdzie czas, że ten haft będzie głównym zajęciem, a nie tylko przerywnikiem.

      Usuń
  11. Bardzo przyjemny początek. Od razu jaki efekt, nie dość że już ponad 300 xxx to jeszcze jakie równiutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na razie niestety zastój, ale i na niego przyjdzie czas.

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Trzeba było, a że każdy pretekst jest dobry... :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)
Mam jednak prośbę, jeżeli komentujesz jako anonimowy użytkownik to podpisz proszę swój komentarz :)