Witam serdecznie w moim małym świecie.

Zapraszam, zaglądajcie, czytajcie i komentujcie, będzie mi miło gościć Was tutaj.

piątek, 26 września 2014

72. Hafciarska lista życzeń

I ja uległam zabawie pod tytułem Hafciarska lista życzeń. Dostosowując się do zasad określonych przez Kokardkę, które brzmią tak:
- zamieszczamy post zatytułowany "Hafciarska lista życzeń" lub "Cross Stitch Wish List Tag",
- opisujemy co najmniej trzy projekty, które chcielibyśmy rozpocząć i/lub zakończyć w ciągu roku (zdjęcia mile widziane),
- tworzymy etykietę "Lista życzeń" i podpinamy pod nią wpis,
- za rok sprawdzamy postępy :)
tworzę moją listę życzeń na następny rok:
A. Projekty do skończenia:
- metryczka
Ten haft chcę skończyć do końca października, więc już niedługo.
- koci kalendarz x 2
Tu jest plan, żeby skończyć jeden przed Bożym Narodzeniem, a drugi tak najpóźniej do końca stycznia :)
- HAED Złoty las
- koń dla Agnieszki
- rozetki

B. Projekty, które chcę zacząć:
- sal z domkami

- irysy z serii zielnikowej
- kolejny HAED - kocur dla rodziców
- sampler Rhapsody in red
Zobaczymy jak to się będzie wyglądało za rok :) A oczywiście oprócz tych powyższych projektów nadal będę wyszywać mojego Legolasa, ale raczej nie zakładam, że skończę w ciągu roku :)

8 komentarzy:

  1. Świetna lista, powodzenia w xxx :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna lista. Irysy są piękne! muszę pomyśleć o swojej liście marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśl, myśl :) Do irysów przymierzam się już jakiś czas :)

      Usuń
  3. Bardzo ambitne plany, tym bardziej, że tyle HAED-ów... ja ciągle się zapojmuję do "Dziewczyny z perłą" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haed-y są tylko dwa, jeden do skończenia, drugi do zaczęcia :)

      Usuń
  4. koń dla Agnieszki najbardziej mi się podoba :D

    Aga O.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)
Mam jednak prośbę, jeżeli komentujesz jako anonimowy użytkownik to podpisz proszę swój komentarz :)