Witam serdecznie w moim małym świecie.

Zapraszam, zaglądajcie, czytajcie i komentujcie, będzie mi miło gościć Was tutaj.

środa, 10 września 2014

67. Po pierwszej fazie MŚ

Trochę spóźniony ten post, ale przez kilka dni byłam odcięta od sieci z uwagi na awarię nowego laptopa. Trzeba było przeprosić stary laptop, a nowy wysłać do serwisu w Niemczech. Wróci (mam nadzieję) za jakieś trzy tygodnie.
Ale wracając do MŚ, dzisiaj będzie krótko, bo po pierwsze w kolejnych postach będzie dużo siatkówki i duużo zdjęć. Na razie w MŚ uczestniczyłam jedynie oglądając mecze w necie, ale dziś się to zmieni.
Piszę i piszę, ale ciągle nie na temat :) Więc do rzeczy, większość moich prognoz się sprawdziła. Miłą niespodzianką jest dla mnie postawa Polaków, przyznam szczerze nie spodziewałam się, że wygramy wszystkie mecze za 3 punkty, oby tak dalej. Natomiast największym rozczarowaniem jest postawa Włochów. Nie mam pojęcia co się dzieje z tą drużyną, ale coś się posypało. Mam jednak nadzieję, że pozbierają się chociaż trochę i pokażą lepszą siatkówkę.
Zdjęcia znalezione w necie:

A od jutra będę męczyć wszystkich własnymi zdjęciami :)

2 komentarze:

  1. Miałam nadzieję, że na pierwszym zdjęciu jest kurczak, ale chyba nie :P :P :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)
Mam jednak prośbę, jeżeli komentujesz jako anonimowy użytkownik to podpisz proszę swój komentarz :)