Witam serdecznie w moim małym świecie.

Zapraszam, zaglądajcie, czytajcie i komentujcie, będzie mi miło gościć Was tutaj.

niedziela, 3 sierpnia 2014

53. SAL Rosetta - odsłona 4.

Jakiś szaleńczych postępów w haftowaniu rozetek nie poczyniłam, tak jakoś sączyły się krzyżyki w tym tygodniu. Udało się skończyć szóstą rozetkę, więc połowa już za mną:
W tej rozetce zrobiłam błąd, w jednym rzędzie jest przesunięcie o jeden krzyżyk, ale nie chciało mi się cofać.
Zrobiłam też ramkę do siódmej rozetki:
I do ósmej:
Tak się prezentuje całość:
I jeszcze kilka szczegółów:

Teraz rozetki idą w odstawkę na czas dłuższy, w przyszłym tygodniu zajmuję się kotami, a potem już metryczka tak długo aż skończę :)

4 komentarze:

  1. Pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobór muliny świetny, piękne rozety :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe są te rozetki. Oglądam u różnych hafciarek, w różnych wersjach kolorystycznych i daje to ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)
Mam jednak prośbę, jeżeli komentujesz jako anonimowy użytkownik to podpisz proszę swój komentarz :)