Witam serdecznie w moim małym świecie.

Zapraszam, zaglądajcie, czytajcie i komentujcie, będzie mi miło gościć Was tutaj.

niedziela, 31 sierpnia 2014

63. Metryczka - odsłona czwarta

Przynudzania ciąg dalszy, teraz już przekroczyłam 25% wzoru :) A tak było z postępami:
Niedziela:
 Poniedziałek:
 Wtorek:
 Środa:
W czwartek postawiłam tylko kilka xxx, więc zdjęcia nie ma, bo postępów nie widać, za to w sobotę przybyło już całkiem sporo:
Widać coraz więcej, haftuje się całkiem przyjemnie, choć jeszcze sporo pracy przede mną. Za tydzień kolejna odsłona :)

5 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten pokaz z każdego dnia. Prawie jak kadry z filmu :) Będzie ładna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę nudny ten film :) Mam nadzieję, że przyszłym właścicielom też się spodoba :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)
Mam jednak prośbę, jeżeli komentujesz jako anonimowy użytkownik to podpisz proszę swój komentarz :)