Witam serdecznie w moim małym świecie.

Zapraszam, zaglądajcie, czytajcie i komentujcie, będzie mi miło gościć Was tutaj.

czwartek, 31 lipca 2014

50. Filmowy lipiec

Podsumowując ten miesiąc to stwierdzam, że zaszalałam, obejrzałam mnóstwo odcinków seriali i filmów:
Haven sezon 2:
Elementary sezon 2:

Łowcy skarbów sezon 1:
11 sezon Agentów NCIS
mini serial Ostatni templariusz:
Z filmów widziałam w tym miesiącu:
"Nowszy model"
"Chłopaka mojej dziewczyny"
Film bardzo przeciętny, choć zakończenie odrobinę zaskakujące. Obejrzałam go tylko i wyłącznie ze względu na uśmiech Christophera Gorhama :)
Kontynuując "zauroczenie" uśmiechem Gorhama obejrzałam serial Misja epidemia
Z filmów, w których nie gra Christopher Gorham obejrzałam:
Plan doskonały:

Julie i Julia:
Bunt na Bounty:
Szalone serce:

2 komentarze:

  1. Moje filmy w przyszłym tygodniu :) A z tych widziałam oczywiście HAVEN (dostępne sezony) oraz "Nowszy model" - taka sobie komedyjka, akurat pod krzyżyki :P Reszty nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)
Mam jednak prośbę, jeżeli komentujesz jako anonimowy użytkownik to podpisz proszę swój komentarz :)