Witam serdecznie w moim małym świecie.

Zapraszam, zaglądajcie, czytajcie i komentujcie, będzie mi miło gościć Was tutaj.

niedziela, 20 lipca 2014

45. Koń dla Agi - odsłona trzecia

W ostatnich dniach zdecydowanie nie miałam czasu na krzyżyki, więc nie przybyło ich zbyt wiele w hafcie, który miałam w tym tygodniu na tamborku. Oczywiście padło na obraz konia, który wyszywam dla koleżanki. Nie wiem dlaczego tak się dzieje, ale zawsze jak jest jakiś taki tydzień gdy nie mam zbyt dużo czasu na xxx to akurat wyszywam ten obraz.
Coś tam przybyło, męczę nadal tło, więc samego konia jak nie było widać, tak nie widać nadal. Tak wygląda dzisiaj:

Mam w tej chwili zrobione 10.600 xxx, to jest 15,36% całości. Wrócę do niego za cztery tygodnie.
O tym co tak mocno przeszkadzało mi w stawianiu xxx napiszę w jednym z kolejnych postów :)

2 komentarze:

  1. Przybyło mało, ale zawsze coś :) Poza tym czas spędziłaś bardzo efektywnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten obraz ma wyjątkowego pecha, jak go wyszywam to praktycznie zawsze wyskakują mi jakieś nadprogramowe zajęcia :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)
Mam jednak prośbę, jeżeli komentujesz jako anonimowy użytkownik to podpisz proszę swój komentarz :)