Witam serdecznie w moim małym świecie.

Zapraszam, zaglądajcie, czytajcie i komentujcie, będzie mi miło gościć Was tutaj.

wtorek, 7 kwietnia 2015

132. Marcowe czytanie

Jakoś tak w ostatnim czasie nie mogłam się zebrać do pisania, a do opisania mam sporo, postanowiłam więc zacząć od najprostszej notki, czyli od prezentacji tego co przeczytałam w marcu. Nie było tego dużo. Na początek kontynuowałam przygodę z Nocnymi Łowcami w kolejnym tomie Darów Anioła - Miasto szkła Cassandry Clare. Przyznam szczerze, że jakoś mnie ten tom nie zachwycił i na razie raczej nie sięgnę po kolejny.

Kolejne dwie książki to trochę inny typ literatury, choć i tutaj można odnaleźć elementy fantasy - cykl Samotny krzyżowiec Marka Orłowskiego to opowieść o przygodach Rolanda de Montferrat, zwanego Czarnym Rycerzem. Pierwszy tom Miecz Salomona jest bardziej powieścią historyczną niż fantasy, natomiast drugi tom Ścieżki przeznaczenia koncentrują się na samym Rolandzie de Montferrat i pojawia się coraz więcej elementów fantasy. Ciekawe gdzie zaprowadzi nas wyobraźnia autora w tomie trzecim :)
 

1 komentarz:

  1. W ogóle nie znam tych książek i jakoś do mnie nie przemawiają.... w ogóle teraz dużo mniej czytam :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)
Mam jednak prośbę, jeżeli komentujesz jako anonimowy użytkownik to podpisz proszę swój komentarz :)