Witam serdecznie w moim małym świecie.

Zapraszam, zaglądajcie, czytajcie i komentujcie, będzie mi miło gościć Was tutaj.

niedziela, 12 czerwca 2016

230. Okno z widokiem (8)

To jest haft, w którym postępy dość mocno przyspieszyły, a to za sprawą aplikacji Crossty. Nie to żeby ona za mnie wyszywała, ale możliwość wyszywania innego obszaru niż strona, a przede wszystkim możliwość szybkiego sprawdzenia gdzie zaparkować nitkę i jaki ona ma numer powoduje, że wyszywanie idzie dużo szybciej. Do tej pory w soboty udawało mi się wyszyć ok. 350-400 xxx, teraz wyszywam 750-800 xxx, różnica jest spora :) Czas na postępy:
Sobota nr 1, jeszcze bez aplikacji:
 Sobota nr 2:
 Sobota nr 3:
Sobota nr 4:
Sobota nr 5:
Teraz jeszcze powinnam sprawić sobie krosno i będę śmigać :)

9 komentarzy:

  1. Super ze ta aplikacja jest taka przydatna . Rzeczywiście po tym co piszesz ile do tej pory stawialas krzyżykow a ile teraz to widać różnicę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Postępy faktycznie przyspieszyły :) Super, że ułatwiasz sobie pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Postęp rzeczywiście duży. Teraz pewnie wyszywanie jest jeszcze przyjemniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przymierzam się do Crossty i coraz bardziej jestem przekonana. Postęp widoczny

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ładne postępy. Aplikacja przydatna i nie trzeba drukować schematu... Ja na razie jakoś tak wole papier mieć w rękach, bo z laptopa/tabletu/telefonu to ciężko mi jest haftować...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)
Mam jednak prośbę, jeżeli komentujesz jako anonimowy użytkownik to podpisz proszę swój komentarz :)