Witam serdecznie w moim małym świecie.

Zapraszam, zaglądajcie, czytajcie i komentujcie, będzie mi miło gościć Was tutaj.

środa, 27 kwietnia 2016

218. Koncert Edyty Geppert

Kolejny koncert, na który się wybrałam to spotkanie z piosenkami w wykonaniu Edyty Geppert.
Koncert był niesamowity, zresztą Edyta Geppert zawsze kojarzyła mi się z fantastycznym głosem i ekspresją sceniczną. Zawsze podziwiam artystów, którzy wychodzą na scenę i bez praktycznie żadnej dodatkowej oprawy potrafią swoim głosem zahipnotyzować publiczność. Ku mojemu sporemu zaskoczeniu koncert miał również elementy kabaretowe, ale oczywiście pierwsze skrzypce grała piosenka. Nie zabrakło największych przebojów, ale pojawiły się również utwory, których nigdy nie słyszałam. Jednym z niech jest "Drogo, prowadź", który bardzo mi się spodobał:
Kolejne cudne przeżycie do kolekcji :)

2 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)
Mam jednak prośbę, jeżeli komentujesz jako anonimowy użytkownik to podpisz proszę swój komentarz :)