Witam serdecznie w moim małym świecie.

Zapraszam, zaglądajcie, czytajcie i komentujcie, będzie mi miło gościć Was tutaj.

czwartek, 6 listopada 2014

87. Filmowo-serialowy październik

Kontynuując nadrabianie zaległości, dzisiaj o tym co udało mi się obejrzeć w październiku. Przede wszystkim po dość długiej przerwie wybrałam się do kina, obejrzałam film "Bogowie", który serdecznie polecam.

Poza tym z filmów obejrzałam:
"Niepokonanych"
"Przerwaną lekcję muzyki"
"Parnassusa"
i "Legendę Herkulesa"
co do seriali to obejrzałam 4 sezony "Białego kołnierzyka"
"Miami Medical"
1 i 2 sezon "Ostrego dyżuru"
1 i 2 sezon "Anatomii Prawdy"

1 komentarz:

  1. Znam tylko "Ostry dyżur". Miałam iść na "Bogów" z okazji DEN, ale wolałam spędzić wieczór w domu z Marcinem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)
Mam jednak prośbę, jeżeli komentujesz jako anonimowy użytkownik to podpisz proszę swój komentarz :)