Witam serdecznie w moim małym świecie.

Zapraszam, zaglądajcie, czytajcie i komentujcie, będzie mi miło gościć Was tutaj.

poniedziałek, 17 listopada 2014

93. Muzyczna sobota

W ostatnią sobotę wybrałam się na koncert zespołu Cisza jak ta. Cisza jak ta jest zespołem z nurtu poezji śpiewanej czy piosenki poetyckiej. Śpiewają do tekstów Haliny Poświatowskiej, Bolesława Leśmiana, Janusza Kofty, Agnieszki Osieckiej, a także toruńskiej poetki Wiesławy Kwinto - Koczan. Więcej o zespole można poczytać tutaj.
Miałam okazję być na wszystkich ich koncertach w Toruniu. Również tym razem było sympatycznie, lirycznie, nie było ani jednej piosenki o miłości :) Były między innymi takie utwory:
i
I oczywiście wiele więcej.
A że ja bez aparatu się w zasadzie nie ruszam, to oczywiście krótka relacja zdjęciowa:










11 komentarzy:

  1. Nigdy jeszcze o tym zespole nie słyszałam. Zaciekawiłaś mnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz ten typ muzyki to warto posłuchać :)

      Usuń
  2. Wspaniały pomysł na weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie slyszalam o tym zespole ale chetnie bym sprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeden z najlepszych obecnie zespołów tego nurtu. kiedykolwiek się pojawią w Toruniu zawsze polecam wybrać się i posłuchać bo jest czego...
    Poza tym że pięknie tworzą to też fantastyczni ludzie bardzo często można ich spotkać na szlakach górskich chociaż teraz to pewnie stale w trasie koncertowej
    Pozdrawiam Ciszaków i Ciebie Agnieszko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czemu Ciebie nie widziałam na koncercie? ;) Co do zespołu to zgadzam się w 100%. Również pozdrawiam!

      Usuń
  5. O zespole słyszę pierwszy raz, ale zaciekawiłaś mnie. Piosenki, które wstawiłaś - piękne. Zwłaszcza skrzypce w tej pierwszej i flet w drugiej. BAJKA. Na pewno posłucham więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że inne kawałki też się spodobają :)

      Usuń
    2. Przesłuchałam wszystkie jakie znalazłam na you tubie - wszystkie mi się podobają :D Dziękuję :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)
Mam jednak prośbę, jeżeli komentujesz jako anonimowy użytkownik to podpisz proszę swój komentarz :)