Witam serdecznie w moim małym świecie.

Zapraszam, zaglądajcie, czytajcie i komentujcie, będzie mi miło gościć Was tutaj.

piątek, 13 stycznia 2017

289. "Odlot" w teatrze Horzycy

Ostatnie dni 2016 roku były dość intensywne, między innymi wybrałam się w ramach środowych spotkań z Wuką do teatru na spektakl "Odlot". Był to spektakl sylwestrowo-noworoczny, który zabrał widzów w muzyczną podróż samolotem do Nowego Roku.

W czasie podróży przypomniano między innymi 'Kocham wiosnę”, „Cygańską duszę”, „Pamiętasz była jesień” „Batumi” „Pamelo żegnaj” , „Daj mi tę noc”, „Czy lubi Pani cza czę”, „Kocham się”. Dało się nawet pośpiewać ;) Mnie najbardziej zapadła w pamięć jazzowa wersja "Daj mi tę noc", jak dla mnie dużo lepsza od oryginału.
A tu fragmencik z próby do spektaklu:
Jednym słowem podróż co prawda bez spadochronu, jednak z miękkim lądowaniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)
Mam jednak prośbę, jeżeli komentujesz jako anonimowy użytkownik to podpisz proszę swój komentarz :)