Witam serdecznie w moim małym świecie.

Zapraszam, zaglądajcie, czytajcie i komentujcie, będzie mi miło gościć Was tutaj.

niedziela, 22 stycznia 2017

292. Koń dla Agi - odsłona 16

I minął kolejny tydzień. Niestety to nie był dobry tydzień dla konika, z różnych przyczyn brakowało i czasu, i trochę weny. Coś tam przybyło, ale na nie tyle ile powinno zgodnie z planem. W kolejnych tygodniach będzie trzeba spróbować nadrobić zaległości.
14 stycznia:
 15 stycznia:
 16 stycznia:
 i 19 stycznia:

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednimi prezentacjami konika. Mam nadzieję, że do czerwca dotrwacie w takim samym entuzjazmie ;)

9 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że przybywa :) Śliczny będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To będzie piękny obrazek:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie marudź! Pędzisz z konikiem ;) Coraz więcej go :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za każdym razem podoba mi się bardziej :)
    Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam konie. Będzie cudowny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękny! Dopiero dzisiaj tu trafiłam, będę obserwować postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Konik, z nitek(?) konik nie na biegunach :D
    Każdy postęp cieszy mnie coraz bardziej :D

    Aga O.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)
Mam jednak prośbę, jeżeli komentujesz jako anonimowy użytkownik to podpisz proszę swój komentarz :)