Witam serdecznie w moim małym świecie.

Zapraszam, zaglądajcie, czytajcie i komentujcie, będzie mi miło gościć Was tutaj.

niedziela, 1 stycznia 2017

285. Hafciarskie plany na 2017

Tym razem nie mam żadnych bardzo ambitnych planów na ten rok. Na pewno chcę skończyć konika, najlepiej do końca czerwca. Mam nadzieję, że uda mi się ten plan zrealizować.
Następnie zajmę się Legolasem, ponieważ chcę się uporać z haftami papierowymi, czyli takimi, których nie potrafię przerobić na format obsługiwany przez aplikację crossty. Wątpię jednak aby udało mi się zakończyć w tym roku pracę nad moim elfem.
Poza tym z pewnością pojawią się jakieś szalone pomysły prezentowe, bo tak już mam, że lubię robić prezenty. Może uda się też zrealizować marzenie o krośnie.

12 komentarzy:

  1. Dwie duze prace, ale za to jakie!! Bede kibicowac i podgladac kazdy postep!! Pozdrawiam noworocznie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ambitne plany, życzę wytrwałości i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za pomyslna realizację planów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczególnie czekam na elfa :)

    Wspaniałych kreatywnych dokonań,
    mnóstwa pięknych inspiracji
    i czasu na realizację wszystkich planów w nadchodzącym roku 2017 - Ania

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za realizację tak ambitnych planów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ ten koń jest cudny:-)) Z przyjemnością będę do Ciebie zaglądać, żeby na niego popatrzeć:-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ambitne plany, trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo pracy!!Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)
Mam jednak prośbę, jeżeli komentujesz jako anonimowy użytkownik to podpisz proszę swój komentarz :)