Witam serdecznie w moim małym świecie.

Zapraszam, zaglądajcie, czytajcie i komentujcie, będzie mi miło gościć Was tutaj.

niedziela, 8 stycznia 2017

288. Koń dla Agi - odsłona 14

Konik wrócił na dobre na tamborek. W ciągu pięciu dni przybyło 1250 xxx, czyli wszystko zgodnie z planem, a nawet z lekką górką. Konik ma być skończony do 30 czerwca, co oznacza, że powinnam codziennie postawić ok. 200 xxx. W pierwszych dniach roku ten plan udało się zrealizować:
1 stycznia:
2 stycznia
3 stycznia
4 stycznia
i 5 stycznia
Teraz będę Was zanudzać postępami u konika, bo na razie nie planuję żadnych innych haftów ;)

14 komentarzy:

  1. Widzę, że praca idzie fantastycznie! Tylko tak dalej... wtedy prędzej zaczniesz wyszywać elfa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Ci to sprawnie idzie:-)) Podziwiam poękna praca:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie możesz zanudzać, bo konik jest piękny:-)Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu wróciłaś z tym pięknym koniec, teraz się nie obejrzysz się a go skończysz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zanudzaj, zanudzaj.Liczy się efekt finalny :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jak to mnie cieszy :D

    Aga O.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rośnie rośnie konik :) Ja tam wcale nie czuję się nim znudzona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz tempo dziewczyno, super!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale koń jest piękny..możesz zanudzać:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)
Mam jednak prośbę, jeżeli komentujesz jako anonimowy użytkownik to podpisz proszę swój komentarz :)