Witam serdecznie w moim małym świecie.

Zapraszam, zaglądajcie, czytajcie i komentujcie, będzie mi miło gościć Was tutaj.

środa, 30 listopada 2016

276. Koncert Grzegorza Wiśniewskiego

Pod koniec października wieczorową porą wybrałam się na recital Grzegorza Wiśniewskiego pod tytułem "Mój Wysocki":
Nie mogę powiedzieć abym jakoś szczególnie dobrze znała twórczość Włodzimierza Wysockiego, więc z tym większą ciekawością wybrałam się na ten koncert. Było bardzo kameralnie, kilkanaście osób na widowni, lekko przyciemnione światło i przepiękny, lekko chropowaty głos wokalisty... wzruszenie ściskające gardło, ale też uśmiech wywoływany barwnymi anegdotami. Na samo wspomnienie głosu pana Grzegorza Wiśniewskiego mam gęsią skórkę, co nie zdarza się zbyt często. 

Wieczór potwierdzający, że warto szukać wydarzeń kulturalnych w swoim otoczeniu, bo można znaleźć prawdziwe perełki.
A tu przykład wykonania "Koni narowistych" (wrażenia na żywo duuuuuużo lepsze)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)
Mam jednak prośbę, jeżeli komentujesz jako anonimowy użytkownik to podpisz proszę swój komentarz :)