Witam serdecznie w moim małym świecie.

Zapraszam, zaglądajcie, czytajcie i komentujcie, będzie mi miło gościć Was tutaj.

wtorek, 2 grudnia 2014

101. Listopadowe filmy i seriale

W tym miesiącu "wzięło mnie" na produkcje z Patrickiem Swayze. Obejrzałam dwa filmy:
Uwierz w ducha:
Ostatni taniec:
i serial Bestia:
Oprócz tego obejrzałam kilka filmów:
Podaj dalej:
Rio:
Prestiż:
Nietykalni:
Paganini: Uczeń diabła
Trzy mini seriale:
8. stopień zagrożenia:
Air Force One zaginął:
Bez wytchnienia:
Trzeci sezon Anatomii Prawdy
i Akta Dresdena
Trochę tego było :) Ale tak to już jest jak oglądanie towarzyszy wyszywaniu, a wyszywam dużo :)

5 komentarzy:

  1. Ja nie mogę jednocześnie oglądać i wyszywać...u mnie to się nie zgrywa ;) Dobrze, że się nie nudziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mogę wyszywać wyłącznie przy oglądaniu :) Inaczej nie potrafię :)

      Usuń
    2. Jeśli chodzi o wyszywanie to wyszywam oglądając, słuchając muzyki albo audiobooków, albo bez niczego w tle, choć to bardzo rzadko.

      Usuń
  2. Widziałam tylko ten pierwszy film :) I ja też oglądam tylko przy wyszywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię oglądać przy wyszywaniu :) Ale tylko filmy z lektorem (i to nie każdym, bo Ci niektórzy nowsi lektorzy denerwują moje ucho) albo dubbingiem :) A z filmów i seriali żadnego nie widziałam... Za Rio może kiedyś się zabiorę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)
Mam jednak prośbę, jeżeli komentujesz jako anonimowy użytkownik to podpisz proszę swój komentarz :)