Witam serdecznie w moim małym świecie.

Zapraszam, zaglądajcie, czytajcie i komentujcie, będzie mi miło gościć Was tutaj.

środa, 5 października 2016

260. Wrześniowe czytanie i słuchanie

We wrześniu tydzień spędziłam w szpitalu, więc i książek trochę więcej niż zazwyczaj.
1 i 2. Ulica milczenia tom I i II Ann Cleeves
 
Przyzwoity kryminał z ciekawą akcją, ale pomysł zrobienia z tego dwóch tomów mocno chybiony, zwłaszcza że pierwszy tom kończy się w połowie rozmowy...
3. Beksińscy portret podwójny Magdalena Grzebałkowska
Dość trudna, ale ciekawa lektura. Opowieść o wzajemnych relacjach rodziny Beksińskich, stosunku do świata. Historia opowiedziana w sposób fascynujący i oparta na bardzo rzetelnie przeprowadzonych badaniach. 
4. Chirurg Tess Gerritsen
Dawno nie czytałam tak dobrego kryminału, nie mogłam się oderwać. Na pewno sięgnę po kolejne pozycje tej autorki.
5. Tygrys. Oblężenie Oblężenie Seringapatam 1799 Bernard Cornwell
Pierwszy tom z cyklu Kampanie Richarda Sharpa. Styl autora był mi znany z trylogii arturiańskiej i nie zawiodłam się. Świetne opisy bitwy, podziałów klasowych w armii brytyjskiej, a także szczypta humoru. Dobra powieść historyczna, następne tomy czekają w kolejce.
6. Labirynt Kate Mosse
Ta pozycja lekko mnie rozczarowała. Dość mocno zagmatwana historia świętego Graala, w którą wplątane są dwie kobiety - jedna z przeszłości, druga z teraźniejszości. Trochę rozdźwięków z prawdą historyczną. Ogólnie czytało się nieźle, ale bez rewelacji.
7. Drużyna pierścienia J.R.R Tolkien
Nie wiem po raz który, ale tym razem wersja audio :) 

1 komentarz:

  1. Mam nadzieję, że ze zdrowiem już wszystko dobrze :*
    A Tess Gerritsen jest wyśmienita!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)
Mam jednak prośbę, jeżeli komentujesz jako anonimowy użytkownik to podpisz proszę swój komentarz :)