Witam serdecznie w moim małym świecie.

Zapraszam, zaglądajcie, czytajcie i komentujcie, będzie mi miło gościć Was tutaj.

niedziela, 16 października 2016

263. Sal Rosetta - odsłona 12 - ostatnia

Kolejny haft doczekał się ukończenia. Kiedy ostatnio pokazywałam rozetki zostało mi do wyszycia jakieś pół rozetki i w końcu się udało :) Tadam:
Plan jest taki aby wykorzystać je jako ozdobę poduszki, nie mam jednak jeszcze pomysłu jak to zrobić, więc chwilowo wylądują w koszu i poczekają na przypływ weny ;)
Rozetki były również haftem niedzielnym, nie zamierzam jednak zastępować ich żadnym nowym haftem, ich miejsce zajmie konik, bo naprawdę czas już najwyższy zacząć zmierzać ku końcowi tego haftu.

7 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)
Mam jednak prośbę, jeżeli komentujesz jako anonimowy użytkownik to podpisz proszę swój komentarz :)