Witam serdecznie w moim małym świecie.

Zapraszam, zaglądajcie, czytajcie i komentujcie, będzie mi miło gościć Was tutaj.

środa, 4 maja 2016

221. Kwietniowe czytanie

Wpadłam w  świat literatury jak śliwka w kompot :) Dawno już nie miałam takiej weny do czytania jak w ostatnim czasie, jeszcze niedawno jedna książka miesięcznie to był standard, a dwie to już wyczyn, a teraz proszę:
1. Martyna Wojciechowska "Kobieta na krańcu świata"
Historie życia kobiet z różnych stron świata. Mnie najbardziej zauroczyła opowieść o Daphne przybranej matce słoni. 
2. Ałbena Grabowska "Stulecie Winnych. Ci, którzy walczyli"
3. Ałbena Grabowska "Stulecie Winnych. Ci, którzy wierzyli"
Dawno nie czytałam tak ciekawie napisanej sagi rodzinnej z polską historią w tle. Bardzo polecam :)
4. Bernard Cornwell "Nieprzyjaciel Boga"
Drugi tom trylogii arturiańskiej, którą zaczęłam czytać od trzeciego tomu. Wciągająca powieść historyczna, na pewno sięgnę po inne książki tego autora.
5. Ann Cleeves "Ukryta głębia"

Kiedyś mignął  mi w telewizji odcinek serialu nakręconego na podstawie powieści tej autorki, a teraz w bibliotece wpadła mi w ręce ta książka. Z określeniem wybitny z okładki nie do końca się zgadzam, ale kryminał ciekawy i intrygujący.
6. Diana Gabaldon "Obca"
Na tę książkę trafiłam przez rekomendacje na portalu Lubimyczytać.pl. Świetnie opisana osiemnastowieczna Szkocja, sama fabuła momentami naiwna, trochę błędów logicznych, ale mimo to trudno się było od niej oderwać. Pewnie za jakiś czas sięgnę po następne tomy, a kiedyś może obejrzę serial,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)
Mam jednak prośbę, jeżeli komentujesz jako anonimowy użytkownik to podpisz proszę swój komentarz :)