Witam serdecznie w moim małym świecie.

Zapraszam, zaglądajcie, czytajcie i komentujcie, będzie mi miło gościć Was tutaj.

środa, 9 marca 2016

204. Lekkoatletyczny piątek

Jakiś czas temu, w piątek właśnie wybrałam się na mityng lekkoatletyczny w toruńskiej hali. Impreza była ciekawa, pojawiło się sporo gwiazd polskiej lekkoatletyki. Były też rekordy - Ewa Swoboda, polska sprinterka, pobiła halowy rekord świata juniorek w biegu na 60 m. Fajnie było zobaczyć jak się dziewczyna cieszy :)
Miałam oczywiście ze sobą aparat, najfajniej robiło mi się zdjęcia tyczkarzom, ale nie tylko:














Przyznam, że byłam miło zaskoczona widząc praktycznie pełną halę na tej imprezie. Już się szykuję na przyszłoroczny mityng :)

3 komentarze:

  1. To wiele wyjaśnia w kwestii elfa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jeden z tych piątków, który wypadł mi z moich spotkań z igłą i Legolasem ;)

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia :)

    Aga O.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)
Mam jednak prośbę, jeżeli komentujesz jako anonimowy użytkownik to podpisz proszę swój komentarz :)