Witam serdecznie w moim małym świecie.

Zapraszam, zaglądajcie, czytajcie i komentujcie, będzie mi miło gościć Was tutaj.

niedziela, 28 lutego 2016

201. Legolas - odsłona 13

Tym razem Legolas troszeczkę zaniedbany, jeden piątek wypadł zupełnie, a jeden trochę okrojony, bo wróciłam późno z pracy i jeszcze przyniosłam ją ze sobą do domu. A tak przybywało xxx:
Piątek nr 1:
 Piątek nr 2:
Piątek nr 3:

Obecnie mam zrobione 11.625 xxx, czyli 7,77% całości, a od ostatniej notki przybyło niestety tylko 842 xxx.

20 komentarzy:

  1. Ważne że przybyło:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że przybywa do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że naszym elfom bardzo przeszkadza praca :(

    OdpowiedzUsuń
  4. No niestey, raz jest czas, raz go nie ma. Najwazniejsze jednak, że haft nie leży zapomniany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten na szczęście nie, dwa inne na razie zalegają w koszu :)

      Usuń
  5. Z tym czasem to niestety tak jest. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze że znów o ileś tam krzyzykow do przodu:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Byle do przodu i niczym sie nie przejmować :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze że kroczek po kroczku przybywa :) A ja kibicuję dalszym postępom :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)
Mam jednak prośbę, jeżeli komentujesz jako anonimowy użytkownik to podpisz proszę swój komentarz :)