Witam serdecznie w moim małym świecie.

Zapraszam, zaglądajcie, czytajcie i komentujcie, będzie mi miło gościć Was tutaj.

poniedziałek, 1 czerwca 2015

149. Filmowo-serialowy maj

W maju trochę się "naoglądałam" :) 7 filmów i 4 sezony serialu. Nie wiem dlaczego, ale po raz kolejny główną rolę w większości filmów grał Tom Cruise. Najbardziej podobała mi się Firma:
Potem Niepamięć
Jack Reacher: Jednym strzałem był taki sobie

A Wybuchowa para nie zrobiła na mnie kompletnie wrażenia

Z innych filmów bardzo podobał mi się 1900: Człowiek legenda

Obejrzałam też Dzień Niepodległości

i Iron Man (żaden z nich nie zrobił na mnie jakiegoś szczególnego wrażenia)

Oprócz filmów obejrzałam 4 sezony Gwiezdnych wrót - lubię ten serial, jest to jeden z tych seriali, do których czasami wracam :)
 
 
A końcówka maja to już siatkarski serial pod tytułem Liga Światowa :)

2 komentarze:

  1. Znam tylko "Dzień Niepodległości" - i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Firmę i 1900: Człowiek legenda, resztę niekoniecznie, chociaż Niepamięć może Ci się spodobać.

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)
Mam jednak prośbę, jeżeli komentujesz jako anonimowy użytkownik to podpisz proszę swój komentarz :)