Witam serdecznie w moim małym świecie.

Zapraszam, zaglądajcie, czytajcie i komentujcie, będzie mi miło gościć Was tutaj.

wtorek, 10 lutego 2015

120. Siatkarska środa

Dawno już nie było siatkarskiego postu, bo jakoś nie było okazji żeby się wybrać na mecz. Wreszcie po dość długiej przerwie, wsiadłam w samochód i pojechałam do Bydgoszczy na mecz Transferu i Resovii Rzeszów. Jak zwykle było sporo emocji, choć mecz nie stał na wyjątkowo wysokim poziomie. Gra bardzo falowała, było sporo przestojów w grze raz jednego zespołu, raz drugiego. Ostatecznie ze zwycięstwa cieszyła się Resovia, która dzięki zwycięstwu 3-1 wywiozła z Bydgoszczy 3 punkty.
Dość gadania, czas na fotorelację:
Najpierw prezentacja zespołów - Transfer Bydgoszcz:
Resovia Rzeszów:
Zaczynamy mecz, na początek zagrywka:

 

 


Po zagrywce wypadałoby przyjąć piłkę:




Skoro jest przyjęcie, lepsze lub gorsze to czas na rozegranie:



 
Rozegraną piłkę trzeba zaatakować:





 

 



Czasami po ataku trzeba powalczyć w obronie:







A po zdobytym punkcie można się cieszyć:



Mogłabym jeszcze trochę pociągnąć opowieść, ale chyba starczy już tych zdjęć ;)
Po meczu można zrobić sobie zdjęcie z jednym z ulubieńców:
Na zdjęciu obok mnie Jochen Schöps atakujący Resovii i reprezentacji Niemiec.
A w piątek kolejny mecz...

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajna relacja :) Najbardziej zawsze podziwiam zagrywkę. Po pierwsze dlatego, że nigdy nie udało mi się zrobić jej w miarę poprawnie a po drugie dalej tak emocje rosną, że aż na czterech literach usiedzieć nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to też jeden z moich ulubionych siatkarzy, mam cichą nadzieję, że będę mogła się z nim spotkać w Berlinie podczas Final Four... jakby jeszcze Biełgorod tam się dostał, to i Grozer tam będzie... chciałam do Friedrichshafen , ale tam mam taaaak daleko

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest zdjęcie z ładnym panem! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie poznałam Jochena :P
    Jeździj więcej na mecze bo fajnie się czyta i ogląda Twoje blogowe wpisy :)

    Aga O.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla chłopaków z Resovii to w końcu Rzeszowiaki :) (mieszkam niedaleko) Fotorelacja bardzo ciekawa :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)
Mam jednak prośbę, jeżeli komentujesz jako anonimowy użytkownik to podpisz proszę swój komentarz :)