Witam serdecznie w moim małym świecie.

Zapraszam, zaglądajcie, czytajcie i komentujcie, będzie mi miło gościć Was tutaj.

wtorek, 11 sierpnia 2015

164. Koncert Ryszarda Rynkowskiego

Mimo upału wybrałam się w zeszły piątek na plenerowy koncert Ryszarda Rynkowskiego. Koncert był świetny, co prawda temperatura (mimo że koncert zaczął się o 21) dała w kość wokaliście i zespołowi, co pod koniec dało się słyszeć - chrypka Ryszarda Rynkowskiego była zdecydowanie większa niż normalnie. 
Przyznam, że to jeden z moich ulubionych wokalistów, ma ciekawy, charakterystyczny głos, a jego piosenki mają w sobie coś optymistycznego. Poniżej kilka moich ulubionych.
Śpiewająco:
Nie budźcie marzeń gdy śpią:
Za tych co kochają nas:
i jeszcze jedna piosenka - Blues dla tych co nie tracą ducha:
Na koncercie nie można było robić zdjęć, a ja grzecznie zastosowałam się do zakazu, nie ma więc  mojej fotorelacji. Tu kilka fotek zrobionych przez profesjonalistów:



3 komentarze:

  1. Też lubię:) Może namiętnie nie słucham, ale lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię piosenki Rynkowskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemnie minął piątek dla Ciebie :)
    Lubie piosenki Pana Rynkowskiego .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)
Mam jednak prośbę, jeżeli komentujesz jako anonimowy użytkownik to podpisz proszę swój komentarz :)