Witam serdecznie w moim małym świecie.

Zapraszam, zaglądajcie, czytajcie i komentujcie, będzie mi miło gościć Was tutaj.

środa, 1 lutego 2017

295. Kolejny mecz Budowlanych Toruń

Po raz kolejny w sezonie zawitałam na mecz Giacomini Budowlanych Toruń. Tym razem torunianki zagrały z Tauron MKS Dąbrową Górniczą. Tauron MKS przed tym meczem zajmował 4 miejsce w tabeli, natomiast Budowlane Toruń 11. Trudno się było zatem spodziewać jakiegoś spektakularnego sukcesu gospodyń. Jednak mecz był zacięty i mimo przegranej postawę torunianek należy ocenić pozytywnie. Chwilami zastanawiałam się, co na tym meczu robi trener, zmiany dokonywane rzadko i tak trochę bez związku z wydarzeniami na boisku. Siatkarki Dąbrowy dużo lepiej przyjmowały, a jednocześnie skutecznie ostrzeliwały Marinę Paulavą (tu by się kłaniała zmiana na dłużej).
Czas na fotoreportaż:












Teraz przed siatkarkami z Torunia mecz ćwierćfinału Pucharu Polski z drużyną z Rzeszowa, a kolejny mecz we własnej hali 15 lutego z Polskim Cukrem Muszynianką. 

3 komentarze:

  1. Walczą :)
    Kiedy następny meczyk?

    Aga O.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś też bardzo lubiłam grać, teraz zostało mi tylko oglądanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)
Mam jednak prośbę, jeżeli komentujesz jako anonimowy użytkownik to podpisz proszę swój komentarz :)