Witam serdecznie w moim małym świecie.

Zapraszam, zaglądajcie, czytajcie i komentujcie, będzie mi miło gościć Was tutaj.

piątek, 8 września 2017

337. Sierpniowe czytanie

Sierpniowe pozycje książkowe to wyłącznie książki papierowe. Jeśli chodzi o audiobooki to słucham teraz "Powstania Warszawskiego" Normana Davisa i trochę mi jeszcze zostało. A przeczytałam następujące książki:
Pan Lodowego Ogrodu Jarosława Grzędowicza tom III
Po każdym kolejnym tomie upewniam się, że jest to (w mojej ocenie) jedna z najlepszych pozycji polskiej fantasy. Bardzo odpowiada mi również poczucie humoru prezentowane w tej książce, na pewno z przyjemnością sięgnę po kolejny tom.
Nowicjuszka Trudi Canavan
Podobała mi się, taki przyjemna odskocznia od dnia codziennego. Chyba ciekawsza niż pierwszy tom z uwagi na większą ilość płaszczyzn pokazanych w powieści. Jestem bardzo ciekawa rozwiązania przedstawionych intryg.
Władysław Bartoszewski Wywiad rzeka Michał Komar
Bardzo ciekawa opowieść o bardzo interesującym człowieku żyjącym w trudnych czasach. 
Znalezione nie kradzione Stephena Kinga
Drugi tom serii o emerytowanym detektywie. Mnie troszeczkę znudziła. Pierwszy tom podobał mi się dużo bardziej. Książka sprawia wrażenie jakby była jedynie przejściem z historii opowiedzianej w tomie pierwszym do historii, która być może rozegra się w tomie trzecim. Nie wiem czy mam rację bo trzeci tom ciągle przede mną.
Dziecko Odyna Siri Pettersen
Uwielbiam niesztampowe książki fantasy, a ta właśnie taka jest. Czerpie całymi garściami z mitologii nordyckiej. Zawsze trochę się boję sięgać po książki okrzyknięte bestselerami, bo zazwyczaj jakoś tam się rozczarowuje, tym razem w mojej ocenie zasługuje ona na takie miano. Z przyjemnością sięgnę po kolejny tom.
Kadziu Siatkówka & Rock'n'roll Łukasza Kadziewicza i Łukasza Olkowicza
Urlop spędzałam na Mistrzostwach Europy w siatkówce i ta książka umiliła mi podróż ze Szczecina do Gliwic. Przeczytałam ją w jakieś 7 godzin. Łukasz Kadziewicz był zawsze w jakimś sensie kontrowersyjną postacią w polskiej siatkówce. W książce dość otwarcie opowiada o swoich przygodach, ale jest też w niej wiele o samej siatkówce, o tym jak wiele poświęcenia od samych sportowców oraz ich rodzin wymaga uprawianie sportu wyczynowego. Pokazuje też trochę kulis funkcjonowania klubów czy reprezentacji. Fanom siatkówki zdecydowanie polecam.

1 komentarz:

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)
Mam jednak prośbę, jeżeli komentujesz jako anonimowy użytkownik to podpisz proszę swój komentarz :)