Witam serdecznie w moim małym świecie.

Zapraszam, zaglądajcie, czytajcie i komentujcie, będzie mi miło gościć Was tutaj.

niedziela, 23 kwietnia 2017

311. Koń dla Agi - odsłona 23

Chwilkę mnie tu nie było. Remont trwa i jeszcze chwilkę potrwa, cóż na wszystko trzeba czasu. Mimo trochę rozchwianego stylu życia udaje mi się znaleźć czas na xxx. Nie jest go tyle ile bym chciała, niestety już wiem, że na pewno nie skończę do 30 czerwca jak sobie planowałam, ale z koleżanką, dla której obraz powstaje widzę się na początku września, więc jest szansa, że zdążę.
Tak wyglądał konik miesiąc temu (tak, tak ostatni post był pod koniec marca):

A tak wygląda dzisiaj:
Trochę przybyło, ale też sporo pracy ciągle przede mną. A tu jeszcze jedno zdjęcie, tym razem w towarzystwie kota rodziców:

11 komentarzy:

  1. Dużo krzyżyków przybyło :) Jest już bliżej końca niż dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wychodzi ten portret. Myślę, że po skończeniu będziesz miała ogromną satysfakcję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem sporo krzyżyków przybyło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krzyżyk do krzyżyka i zawsze do przodu:), ale ten wylegujący się pomocnik mógłby się zabrać za robotę i podgonić haft:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powoli ale do przodu. Nie poddawaj się bo pięknie jest
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Te powstające teraz krzyżyki, chyba są najciekawsze, bo tworzą coraz wyraźniejszą postać :) Ale i tak za taką ilość xxx podziwiam Cię bardzo mocno i trzymam kciuki za dalszą wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Konik piękny i kicuiuś też ;)

    Panii, a my się widzimy już w sierpniu chyba ;)

    Aga O.

    OdpowiedzUsuń
  8. I tak wiele przybyło :) Na pewno do spotkania z koleżanką zdążysz :)
    A kotek cudowny, podobny kolorystycznie do mojej kocicy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastycznie Ci idzie, konik coraz piękniejszy:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten Twój konik robi na mnie wrażenie. Do końca września jest szansa, że zdążysz - trzymam kciuki by się udało :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)
Mam jednak prośbę, jeżeli komentujesz jako anonimowy użytkownik to podpisz proszę swój komentarz :)